Alkmaarsingels 368
6843 WT ARNHEM

T +31 (0)26 3709 651
F +31 (0)26 3709 652
E djb@commisys.com


VoiceBox systeem, alternatief voor de Service Units

Het BOXIS-communicatiesysteem is uitgebreid met het VoiceBox systeem.
Het VoiceBox systeem is bedoeld om de klantenservice nog verder te vergroten.

Het VoiceBox systeem is een alternatief voor de huidige BOXIS Service Units. Deze Service Units zijn nu (bijna) altijd opgesteld op de verf- en zaagafdelingen. Met deze Service Units kunnen de klanten de medewerkers eenvoudig bereiken.
De Service Unit heeft echter twee beperkingen:

  1. Er kunnen maximaal 2 Service Units per BOXIS-communicatiesysteem worden geïnstalleerd.
  2. De Service Units zijn bedraad/bekabeld en dit brengt extra installatiekosten met zich mee.

VoiceBox systeem kenmerken

- VoiceBox: Centrale unit gekoppeld aan het BOXIS-communicatiesysteem

- ClientBox: Draadloos console met LED-verlichting. Deze ClientBoxen worden opgesteld op plaatsen in de vestiging waar de klant over het algemeen geholpen wil worden.

De werking van het systeem is als volgt:
Zodra een klant op de knop drukt van een ClientBox, hoort hij de voorgeprogrammeerde tekst 'een ogenblik alstublieft, er komt een medewerker naar u toe'.
Tegelijkertijd horen u en uw collega's via de headset de oproep van de ClientBox, bijvoorbeeld 'Klantenbalie alstublieft'. Een van uw collega's reageert, via het BOXIS-communicatiesysteem, door kenbaar te maken dat hij/zij de oproep accepteert. Reageert niemand, dan blijft de oproep zich herhalen en kan het management eventueel actie ondernemen.

Maximum aantal ClientBoxen: 25.

Zie voor meer informatie Producten - VoiceBox en ClientBox